Известие

Collapse
No announcement yet.

проблем с ABS

Collapse
X
 
  • Filter
  • време
  • Show
Clear All
new posts

  • проблем с ABS

    Здравейте,колеги!Моля, за съдействие от Ваша страна относно моят проблем,за което Ви благодаря предварително.Става на въпрос за следното:при малка скорост и натискане на педала на спирачката и то плавно сработва тая система ABS,започва да ме рита здраво,и създава усещането,че не спирам.Изключително трудно се кара по този начин в градски условия,не знам дали ще спра.Колата е алфа 156 1.9 jtd 16V,ходих на диагностика,но не отчете нищо,не ми светят лампи по таблото,няма грешки,а аз съм в пълен шах.

  • #2
    Можеш да разкачиш един по един АБС-датчиците и да видиш дали ще се оправи. Ако не се оправи, значи АБС централата е дефектирала.
    Hennessey Venom GT, 2009 - ex, тоталка,
    Bugatti Veyron 16.4 Grand Sport 2011 - ex, за скрап,
    Pagani Huayra 2014 - ex, за части,
    Alfa Romeo 156 1.9JTD, 150 коня.

    Comment


    • #3
      Системата обезвъздушавана ли е, евентуално смяна на спирачната течност, състояние на маркучите?

      Буксите на абс се намират на предните бомбета, ако разкачиш една ще светне чека, след като я закачиш ще изгасне, само ще е запаметило дадената грешка.
      Alfa Romeo 159SW 2.4JTDm/20V 200* коня + 1 магаре зад волана.
      Ако искаш да си бърз-тръгни сам, ако искаш да стигнеш далеч-тръгни с приятели!!!
      Горе главата, нищо че е празна...

      Comment


      • #4
        Явно при ниска скорост на въртене на колелата импулсите от някой датчик се губят било то поради дефект в самия датчик, увеличено разстояние между него и зъбите на главината или проблем в самата централа.


        159 1.8 MPI
        166 2.0 TS (ex)

        Comment


        • #5
          Когато изключа тая система АБС ценрално от кабела на кутията над акумулатора ми светват лампи за АБС и ръчна,тогава колата си спира добре,спирачната система е обезвъздушена,смених и предни накладки,мъркучите също огледах,но нищо...Когато си сложа захранващия кабел на АБС въпросните лампи си гаснат и проблема ми е пак налице.

          Comment


          • #6
            Като изключиш централния кабел на АБС тогава се изключват и датчиците, като по този начин не си сигурен дали е заминала централата или конкретен датчик. Казах ти, изключваш преден ляв датчик и караш. Ако проблемът продължава - включваш отново датчика и изключваш преден десен и така, докато не стане ясно кой от датчиците е заминал или направо си за нова централа.
            Hennessey Venom GT, 2009 - ex, тоталка,
            Bugatti Veyron 16.4 Grand Sport 2011 - ex, за скрап,
            Pagani Huayra 2014 - ex, за части,
            Alfa Romeo 156 1.9JTD, 150 коня.

            Comment


            • #7
              Ако има проблем с датчик е малко вероятно диагностиката да не го хване.
              Като са ти правили диагностика само грешки ли четоха или я правиха в движение?
              Ако се прави в движение могат да се следят скоростите на четирите колела по отделно, както ги вижда централата. Тогава ако има проблем с конкретен датчик, веднага ще стане ясно, кой.


              159 1.8 MPI
              166 2.0 TS (ex)

              Comment


              • #8
                Първоначално публикувано от dansguardian Покажи съобщение
                Като изключиш централния кабел на АБС тогава се изключват и датчиците, като по този начин не си сигурен дали е заминала централата или конкретен датчик. Казах ти, изключваш преден ляв датчик и караш. Ако проблемът продължава - включваш отново датчика и изключваш преден десен и така, докато не стане ясно кой от датчиците е заминал или направо си за нова централа.
                Да изключи датчик е еквивалентно на това да извади бушона на АБС, или направо да го изключи от буксата му. АБС просто ще запише грешка и ще спре да работи изцяло. Невъзможно е да работи на 3. Точно както Еко написа, трябва да се проверят датчиците с диагностика, в движение. Най-вероятно някой дава съвсем малко отклонение. Ако отклонението е голямо, също ще запише грешка и ще спре да работи.
                1996 164 Super T.S | 2003 166 20V Sportronic Distinctive + Haes & Webasto | 02/2006 159 SW JTDм 150 CAVALLI HIGH DPFon

                Comment


                • #9
                  Благодаря за бързите отговори.Диагностиката бе в движение,отчитаха и реални скорости от колелата, отклонението бе нищожно.ГРЕШКИ НАМАШЕ.

                  Comment


                  • #10
                    Ако скоростта при която сте правили диагностиката е била равна или по-ниска на тази при която неправилно ти сработва ABS - ът остава да е проблема в централата.
                    Пробва ли да употребяваш спирачката докато правихте диагностика?


                    159 1.8 MPI
                    166 2.0 TS (ex)

                    Comment


                    • #11
                      Диагностиката я правихме в движение,на различни скорости,но не високи макс.до 70,като при всяка от различните скорости майстора искаше да спирам плавно.Лошото е,че ми каза всичко ти е наред,а всъщност не е така,той също усети проблема макар,че се возеше и гледаше компа.Мисля,това което трябваше да направим го направихме,но...затова търся помощ от Вас.Всяка идея би била полезна в случая.

                      Comment


                      • #12
                        Въпросът ми е дали следяхте скоростта на четирите колела в момент в който ABS-ът сработваше неправилно.

                        Ако при определени условия на спиране ABS - ът получава лъжлива информация за по-ниска скорост на някое от колелата, той ще сработва и това за него е нормална ситуация. Т.е - няма да записва грешки и пр.


                        159 1.8 MPI
                        166 2.0 TS (ex)

                        Comment


                        • #13
                          Колега,мисля,че гледаше точно това за което пишеш,но какво му е показвало-не знам.Каза,че компа му дава еднакви скорости,едното имало съвсем малки отклонения,но те не били никакъв проблем,с една дума развя белия ФЛАГ.В понеделник ще извадя всеки един от датчиците и ще го почистя,ако не се оправи,мисля да свалям лагерите и да почистя магнитните ленти,друга идея си нямам.Ако и това не помогне моята италянска курветина ще остане без тая система,баба ми все е карала коли с АБС...

                          Comment


                          • #14
                            Мисля, че има голяма вероятност да се оправи от манипулациите, които смяташ да извършиш.


                            159 1.8 MPI
                            166 2.0 TS (ex)

                            Comment


                            • #15
                              Щом ще вадиш датчиците в Понеделник, утре вечерта на всяка цена! ги напръскай с WD40 (около болта, с който са закрепени), защото вероятността да са клеясали е огромна и при опит за сваляне като нищо може да се счупят. На мен ми се е случвало, за това те предупреждавам .
                              Hennessey Venom GT, 2009 - ex, тоталка,
                              Bugatti Veyron 16.4 Grand Sport 2011 - ex, за скрап,
                              Pagani Huayra 2014 - ex, за части,
                              Alfa Romeo 156 1.9JTD, 150 коня.

                              Comment

                              Working...
                              X